zondag 27 november 2011

Workshop 26 november 2011

Zaterdag hebben Bianca en ik de stempel workshops gegeven in Hoogvliet. We kunnen terug kijken op een heel geslaagde dag, maar ja wat wil je we hadden ook een hele leuke gezellige groep meiden aan onze tafels zitten. En dan allemaal bezig zijn met je hobby, wat wil je nog meer?

Hier een kleine impressie van de workshop:




Klik hier voor meer foto's: WorkshopNovember2011 


Dames bedankt voor de super leuke dag!

De volgende workshop wordt gehouden op zaterdag 3 maart 2012, meer informatie hierover volgt binnenkort.

3 opmerkingen:

Lia zei

Wat een leuke foto's ga ze natuurlijk opslaan, ook ik heb genoten van deze laeuke dag en al even bezig geweest. Ga zo een eigen bewerking op me blog plaatsen, als je iets zie wat ik beter kan doen wel zegen hoor daar leer ik alleen maar van want echt moeilijk is het wel nu het zelf gedaan moet worden.
Groetjes Lia

Marianne zei

Ik vind het leuk dat er foto's gemaakt zijn. Zo kan je zien dat het een leuke dag was.

Groetes Marianne

marenmat zei

Het was erg leuk en wat een mooie technieken geleerd! Leuk om de foto's te zien ;o)

groetjes Marlies.