woensdag 5 september 2012

Out of my comfort zone....

Een ATC die je totaal niet van mij zou verwachten. Toch leuk om eens lekker te experimenteren. Tim Holtz heeft deze week een filmpje gemaakt voor de STAMPtember maand by Simon Says Stamp en zijn tag met gebruikte technieken inspireerde mij tot deze ATC. Wel zonder radartjes en tandwieltjes want die heb ik niet :-)

I've created an ATC which you normally won't expect from me. Still it's fun to experiment. With respect to the STAMPtember month at Simon Says Stamp, Tim Holtz added a video creating a tag with several techniques, which inspired me to this ATC. But without the little radars and wheels as I don't have them :-)

3 opmerkingen:

Bianca van Noort zei

Ja dit is idd niet Mariette :) maar wel gaaf!!

Ellie Knol zei

En toch .... het wel te herkennen als een Mariette! Mooi!

Janny Jager zei

Vind hem super gelukt Mariette
Inderdaad niet wat we van je gewend zijn ,maar echt heel leuk en mooi.

Groetjes Janny