donderdag 22 november 2012

Post-it note boekje

Al een aantal jaren terug heb ik een dagje les gehad in het boekbinden door een lieve professionele boekbindster. Het werd dan ook eens tijd dat ik dit eens ging combineren met het stempelen.

Laatst had een collega een restje grijsbord over na zijn schaakborden klus en dat restje kon ik wel gebruiken, en liep toen al met dit idee in mijn hoofd. Gisteren ben ik er eindelijk voor gaan zitten met dit als eind resultaat.

Het is een post-it note houder geworden, dit is de bovenkant:

En zo ziet de binnenkant er uit.

Ik moet zeggen ik ben er erg mee in mijn nopjes en hoop dan ook dat mijn "schone" zus trots is op mijn creatie.
Ik heb de smaak te pakken, de volgende is ook al in de maak :-)


7 opmerkingen:

Lia zei

whoo die is geweldig, heb je bovenop met ander papier vastgezet of zo.
Liefs Lia

Bianca van Noort zei

Ja ziet er mooi uit.

Janny Jager zei

In een woord SUPER Mariette.
ben benieuwd hoe je de volgende aan het maken bent.

Groetjes Janny

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Erg mooie buitenkant Mariëtte...maar is het een gebonden boekje geworden of een kaft? Kan het op de foto niet duidelijk zien.

groetjes, Alie :-)

Marja zei

Wat leuk om het boekje weer terug te zien en geweldig wat je allemaal met stempels, inkt en papier maakt ! Als je nog een boekbindlesje wilt volgen............kom ik stempelen bij je !

Groetjes Marja

Alida zei

ziet er mooi uit Mariette.

Enny zei

Wauw prachtig !! Dat is een leuk geschenk !! Groetjes Enny