vrijdag 15 november 2013

Veld vol bloemen

Tijdens de oktober workshop liet ik steeds aan de groep zien hoe je de achtergrond moest maken met gesso en distress stains. Tja en nu heb ik dus een aantal van die achtergrondjes nog ongebruikt liggen.

Mooi om te gebruiken voor een zomers bloemenveldje!


De bloemen zijn ingekleurd met kleurpotlood. En ja Ma dit zijn jouw kleurpotloden, die komen heel erg van pas, dus nogmaals dank je wel!

De bloemenstempel is van Chocolate Baroque, tekst van Art Journey en de kleine vlinderjes van Hero Arts.

4 opmerkingen:

SanDee1899 zei

wow this is really high art - an amazing background an the stamps are just the componet that pops! Amazing!
xoxo SanDee1899

Anjas-Artefaktotum zei

Oh I love this card full of flowers and summer feeling, let me smile, cause outdoors it is dark and wet:-(

Laurespage zei

Mariette,
Een leuke afwisseling tussen de kerstkaartjes !
De achtergronden met gesso werken verslavend en altijd andere resultaten, ik zet ze. Eerstdaags op mijn blog!
nog eens bedankt en een fijn weekend
Laurett

Enny zei

Ja, die achtergronden met gesso zijn reuze !! Heel mooie bloemenstempel ! Groetjes Enny