maandag 18 april 2016

ArtSpecially workshop kaarten deel 2

Ook op zondag een workshop verzorgd aan de stand van Magenta.
Ook deze dag kon men kiezen uit 2 kaarten:



Stempels uit de nieuwe Magenta collectie, welke zijn ingekleurd met Nuance op een achtergrond van Nuance. 

En elke dag kreeg ik dezelfde vraag: is dit hetzelfde als brusho?
Antwoord: Ja het is ook een pigment poeder wat reageert met water. Maar het grote verschil is dat de Nuance kleur in zijn eigen kleurenpalet blijt. Dus groen bevat alleen groentinten. Bij brusho zit in groen ook blauwtinten. 
Plus ik vind de Nuance helderder van kleur.

Heb je ook zin om kennis te maken met Nuance, op zaterdag 21 mei hebben we nog enkele plekjes beschikbaar. Zie voor details de pagina workshops.


3 opmerkingen:

Astrid Maclean zei

All of your A.S. cards are just stunning, both the beautiful backgrounds and the focal stamps, lovely work!

marja kenter zei

Wat vind ik het toch jammer dat ik niet mee heb gedaan aan je workshop. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer zou mijn vader zeggen.
prachtige kaarten en ja, ik kan ook eigenlijk niet alles willen.
Fijne dag en groetjes Marja

Joan zei

Beautiful cards, love the poppies