woensdag 8 juni 2016

Butterflies are Summertime!

Vlinders betekent voor mij zomertijd!
En ik hou van de zomer en vlinders :-)

Butterflies means Summertime!
And I love summer and butterflies :-)



De vlinders zijn ge-embossed met witte embossing poeder en gekleurd met Nuance. Om de achtergrond wat meer te laten opvallen heb ik verschillende stempels en stencils gebruikt.

The butterflies are heat embossed with white embossing powder and colored with Nuance. To give the background some interest I added several stamps and a stencil    


Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta


*****

Produits Magenta utilisés:
Magenta products used:

2 opmerkingen:

Laurespage zei

Een hele mooie, vrolijke kaart ! de laatste tijd ben ik ook gek van vlinders dus voor mij een toppie ! Nog een fijne dag laurette

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan ! Heel mooie kleuren en ik hou ook van vlinders ! Echt een zomerse kaart ! Groetjes, Enny