donderdag 23 augustus 2012

ATC pan pastels

Dit weekend geef ik weer demo's aan de stand van www.stampingcorner.nl
Dus heb je tijd en zin kom gezellig langs!
zaterdag 25 en zondag 26 augustus
Hobbyfestival
Flora Holland bloemenveiling
Klappolder 130
2665 LP Bleiswijk
Openingstijden: 10.00 - 17.00 uur

Wederom gewerkt met de pan pastels in combinatie met versamark. Het leuke  aan pan pastels is dat je het ook weer kunt uitgummen, heel handig om zo accenten aan te kunnen brengen.
De bloemen stempel is van Stampendous en heet ranunculous field.


5 opmerkingen:

Bianca van Noort zei

Mooi hoor!! Heb zin in het weekend......

gré zei

heel mooi
jammer dat ik moet werken
anders had ik komen kijken

groetjes gré

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtig resultaat met de pan pastels Mariëtte...ik durf ze niet aan te schaffen, ze zijn zo duur :-(....maar we gaan denk ik wel even in Bleiswijk kijken, dus wie weet tot morgen :-)

groetjes, Alie :-)

Lia zei

Geweldig mooi, ben al aardig om je maakt er echt prachtige dingen mee en eigenlijk kan er niet veel fout mee gaan.
Wie weet dat ik nog langs kom maar beloven kan ik niets hoor.
Liefs Lia

Janny Jager zei

Heel heel mooi Mariette.
Succes in Bleiswijk

Groetjes Janny