woensdag 17 oktober 2012

Bird nest

Van de week een tweede hands stempel overgenomen en er gelijk een ATC'tje mee gemaakt. Het vogelnest is afgedrukt met archival coffee en ingekleurd met distress markers. De kleuren die ik gebruikt heb zijn: scattered straw, tea dye, tumbled glass, spun sugar, shabby shutters.

This week I purchased a second hand stamp and created an ATC with it. The bird nest is stamped with archival coffee and colored with distress markers. Colors used are: scattered straw, tea dye, tumbled glass, spun sugar, shabby shutters.

5 opmerkingen:

Marianne zei

Mooi!!!!! Echt kleurtjes die ik waar ik van hou.

Janny Jager zei

Schattig vind ik hem Mariette en de tekst is heel mooi en o zo waar.

Groetjes Janny

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtige stempel Mariëtte! En je hebt e.e.a. weer prachtig en in mooie tinten samengebracht!

hartelijke groet, Alie :-)

Helma zei

Mooie kaart!!
Ik krijg er een beetje voorjaars gevoel bij.

Groetjes Helma

Enny zei

Een mooie stempel en je hebt er een prachtige ATC mee gemaakt !! Groetjes Enny