dinsdag 31 maart 2015

ArtSpecially 2015 - Magenta

Magenta is ook dit jaar weer van de partij op het ArtSpecially event met de mooie collectie stempels en stencils.

Op zaterdagochtend verzorg ik demo's aan de stand van Magenta, ik zal o.a. werken met dylusions en bleek.

Hier alvast een aantal voorbeelden


Vind je de ATC's leuk.....
 kom dan gezellig langs.....
en wie weet heb je deze straks in je bezit :-)

Binnenkort laat ik nog meer voorbeelden zien op mijn blog met de andere technieken......
het gaat weer een super leuk weekend worden!

Zaterdagmiddag verzorgt Ellie Knol de demo's 
en zondagochtend Bianca van Noort

Heb er enorm zin in!

9 opmerkingen:

Miranda zei

We hebben er weer zin in he Mariette! Wat een mooie kaartjes en een vraag....verdun jij de bleek met water of gebruik je het puur?
groetjes en tot gauw, Miranda

Marian zei

Ze zijn weer geweldig Mariëtte.
Wens je alvast veel plezier met je demo's in Nijkerk.

Carole Dion zei

Gorgeous !LOVE it very fresh and colorful!

marja kenter zei

Ze zijn allebei prachtig, wat een mooie kleuren.
Ik ben benieuwd naar het Art Specialy Event, ben vorig jaart voor het eerst geweest en vond het geweldig.Misschien zie ik je daar?
Ook mijn man heeft er genoten en gaat dit jaar weer mee.
groetjes Marja

Laurespage zei

Super mooi ! Ik ga dit jaar voor het eerst ....! Ik zal ogen tekort komen denk ik !
groetjes, laurette

Ellie Knol zei

we hebben er zin in, ja! Leuk idee om dat zo te doen..

Bianca van Noort zei

Ja heb er ook weer zin in, ik zal met brusho en bleek werken :-)
Mooie creaties

Enny zei

Weer prachtige ATC's, ik kom zeker langs hoor ! Groetjes Enny

Anja v K@@rten zei

Heel mooi!!
Creatieve groetjes, Anja