zondag 15 maart 2015

See the flowers smiling

Tijdens een opruim sessie kwam ik een stapeltje van "mislukte" kaarten tegen (lees niet mooi genoeg naar mijn zin....). Ik gooi ze nooit gelijk in de prullebak want ik kan vaak de achtergrond gebruiken om daar bv een vlindertje op te stempelen en zo dus te gebruiken als embelishment.

Maar van deze kaart kon ik makkelijk een deel gebruiken voor een ATC en met dit resultaat ben ik dus wel tevreden.


Stempels zijn van PaperArtsy, Hero Arts en verschillende stencils gebruikt. 

6 opmerkingen:

Enny zei

Heel mooi gedaan Mariëtte ! Ik kan ook nooit iets weggooien en zo komt dat allemaal nog van pas ! Groetjes Enny

Linda zei

Heel goed gelukt Mariëtte!een echte Mariëtte😊grtjs Linda

Willy de Bruijne zei

't is een prachtige atc geworden.

Carole Dion zei

Very nice love the shades and the bacground!

Marian zei

Worden vaak hele mooie creaties herkansing kaartjes :D Prachtig!

Kristel zei

Heel erg mooie ATC.
Als je ooit eens wil ruilen, ik houd me aanbevolen ;) .