dinsdag 24 januari 2012

I love Paris

Op de beurs in Bleiswijk heb ik onder andere de mooie I love Paris stempel van Stampendous gekocht bij Helma (www.stampingcorner.nl) en kon niet wachten om er een romantisch kaartje mee te maken.

Op een roze kaart heb ik de fabulous flourish stempel van Hero Arts 2 keer afgedrukt met Memento desert sand. De I love Paris stempel is met versamark afgedrukt en met een goud/koperachtige embossing poeder ge-embossed. 
Achtergrond en bloemetjes zijn ingekleurd met distress stains (tea dye en worn lipstick). Daarna bespoten met perfect pearls biscotti en het geheel gedistressed met de distress tool van Tim Holtz en gemat op bruin cardstock.
De tekstjes zijn van Hero Arts (Quill Sentiments) en zijn met distress inkt brushed corderoy gestempeld en clear embossed.

7 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik ben ook gek op Parijs en als ik de Eiffeltoren zie komen alle herinneringen weer boven. Deze kaart is schitterend. Prachtige combinatie
groetjes Marja

Bianca van Noort zei

Wouw,wouw, ben er verliefd op. Wat een mooie kaart

Yolanda Pasterkamp zei

Ik zeg ook : wow, wow, wow! Mooie kaart, echt romantische kleurtjes zo.
Gr. Yolanda.

Ellie Knol zei

Ik zeg ook WOW WOW , hier hou ik nou zo van!!

Shaz in Oz.CalligraphyCards zei

Love this Mariette! thanks for sharing Shaz in oz.x

carla zei

Wauw dit is weer zo'n mooie creatie, echt geweldig gedaan.
Groetjes,
Carla

Lia zei

Wat een geweldige kaart zit hier echt te kwijlen met een bakje onder me kin.
Zo romantisch kaartje.
Groetjes Lia