zondag 23 maart 2014

PaperArtsy challenge

Geinspireerd door Ellen Vargo op de PaperArtsy blog waar zij een routekaart gebruikte in haar project. Dat deed mij er aan herinneren dat ik nog een aantal bladzijden had liggen uit een oude stratenboek. 

En daar past natuurlijk de mooie auto van PaperArtsy perfect bij.



Inspired by Ellen Vargo on the PaperArtsy blog where she incorporated a routemap in her project. That reminded me of the fact I have some pages out of an old streetbook in my stash.

And this ofcourse perfectly match with the beautiful car of PaperArtsy

Entered in the PaperArtsy weekly challenge

Gebruikte stempels/Used stamps:
PaperArtsy - Hot Pick 1206
PaperArtsy - Mini 44

5 opmerkingen:

Darcy Marshall zei

Great card!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Een routekaart kan ik niet zien, maar wel een erg gave achtergrond voor de mooie PA stempels Mariëtte!
Een mooie mannenkaart!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Ben ik weer....even uitvergroten maakt veel duidelijk...kwam ik achter na mijn reactie hierboven hahaha...sorry Mariëtte :-)

Laurespage zei

Een hele mooi kaart !
Groetjes, Laurette

Ellie Knol zei

ik zie de routekaart ook niet, maar we geloven je wel, het is iig een prachtige kaart! Wat een mooie stempel van een auto.. .