woensdag 30 december 2015

Life is beautiful

I love butterflies and this Zen butterfly created by DT member Dianne is such a beauty. I have given it a thick layer of UTEE embossing powder and that really pops the color.

Ik ben weg van vlinders en deze Zen vlinder ontworpen door mijn co DT member Dianne is echt een beauty. Ik heb de vlinder voorzien van een dikke laag UTEE embossing poeder en dat zorgt ervoor dat de kleurenpracht er echt uitspringt.
     

Produits Magenta utilisés:
Magenta products used:


Zen Butterfly
44.019.K

Hatching Background
23.561.B

Script
07.916.O

Life is beautiful (English)
07.940.G

TM84 - Diamond
TM84



Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta
  

2 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Heel mooi kaartje met een hele mooie vlinder , Mariëtte!!
Ik wens je hier bij een fijne tijd en een gelukkig, gezond en creatief 2016!!

Groetjes
Maria

Enny zei

Wauw, een prachtige vlinder, en je achtergrond is super ! Ik wens je een gezellig jaareinde, en het allerbeste voor het nieuwe jaar, vooral veel creatief plezier ! Groetjes, Enny