zaterdag 3 augustus 2019

Art Journal - vissen

Ge-inspireerd door Kate Crane ben ik aan de slag gegaan met deze Art Journal pagina. Ik had nog een achtergrondje liggen van een gelli plate sessie met Nuance en acrylverf. Zie mijn post hier: blogpost kadoosje


Inspired by Kate Crane I start creating this Art Journal page. I still had a background in my stash from an gelli plate session with Nuance and acrylic paint. See my post about that here: blogpost kadoosje


Die achtergrond heb ik in stroken gesneden en geplakt op de pagina en nog verder bewerkt met distress crayons en de randen met Cadence stone effect paint.

I did cut the background in strokes and glued it onto the past and did some extra coloring with distress crayons. Also added dimension around the edges with the Cadence stone effect paint.



De vissen, mooie golden oldies stempels van Magenta uit 2008,  zijn ingekleurd met de Polychromos potloden.

The golden oldies fish stamps from Magenta out of 2008 are colored with the Polychromos pencils.


Hier is goed te zien wat het stone effect van de Cadence verf doet en zie je ook de stroken duidelijk met hier en daar wat goudfolie erop.

Here you can see clearly what the texture effect is of the Cadence stone paint and you can see the strokes with some gold foil here and there.


This page is entered in the Country View Challenge blog: August 2019 - Texture


Magenta products used:
Fish 38.012.M
Fish 38.011.I
Seahorse 13.013.E]
Bubbles C.0077
Nuance pigment powders

7 opmerkingen:

Miriam zei

Great project. Thanks for joining my Challenge over at Country View Crafts.

Christine Alexander zei

Mariette, this is gorgeous, Your colour palate is stunning and love the underwater scene. so many stamps for me to buy :)

Enny zei

Ooh, wat een prachtige pagina, die achtergrond is supermooi en heel mooie vissen ! Groetjes, Enny

Laurespage zei

Wat een mooie pagina heb je weer gemaakt. Ik heb weer een ideetje van jou opgedaan. Je gebruikt ook reepjes op je kaart, en nadien bewerk je deze stroken zodanig dat de lijnen niet zo herkenbaar zijn. Heel mooi ! Ga ik ook zeker eens proberen. Groetjes, laurette

Laurespage zei

Een hele mooie pagina, en ik heb weer een ideetje van je opgedaan !
Je verwerkt je strookjes ook en nadien doe je er nog wat bovenop. Zo breek je de lijnen.... ga ik ook zeker een proberen !
Groetjes... laurette

Jane zei

A lovely page. Thanks so much for joining in with our August Texture challenge over at Country View xx

Corrie Herriman zei

Love it ! Thank you so much for joining the 'Texture' challenge over at Country View Challenges. Corrie x