vrijdag 3 januari 2020

Art Journal winterkoninkje

Ik begin dit jaar voor Magenta met een art journal pagina.

To start off this new year I have an Art Journal page for you.




Ik had nog wat restjes liggen van een ander project waar ik afdrukjes heb gemaakt op papier uit een woordenboek. Ik heb deze her en der op een ge-gesso'ed pagina geplakt en ook nog een cirkel die-cut toegevoegd. Alles weer bedekt met een dun laagje gesso.


I had some left over pieces from an other project where I stamped some images on dictionary pages. I glued those randomly on my gesso'd art journal page and also added a circle die-cut. I covered it all with another thin layer of gesso.



Het winterkoninkje is gestempeld en gekleurd op tissue papier en daarna uitgescheurd en op de pagina geplakt. Kleur aangebracht met NeoColor II krijt en verschillende distress pasta's van Cadence gebruikt.

I stamped the bird on tissue paper and colored it with markers and than teared the image out and adhered it onto the page. Added color with Neocolor II pastel and several distress pastes from Cadence.





Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta

*****



2 opmerkingen:

Christine Alexander zei

Beautiful Mariette :)

Corry zei

Prachtig Mariëtte , echt heel erg mooi 😍

Ik heb nog een vraagje, ik kan mijn oude blog niet meer delen op fb. heb er al een paar keer een melding van gemaakt , niks helpt.
Daarom heb ik een andere blog gemaakt , je was al een volger van mij , zou je mij weer willen volgen op deze blog. Ben nl al mijn volgers kwijt , moet weer opnieuw beginnen .
Mijn nieuwe blog is corryscardandcreations
Groetjes Corry