vrijdag 23 oktober 2020

Herfst verjaardagskaart

Ik had een verjaardagskaart nodig voor een man. En daar het herfst is en zijn huis in het midden van een bos staat kwam ik op dit idee.




Mooie herfstkleuren en vallende bladeren. De achtergrond structuur komt van een 3D embossing folder. Dit gekleurd met distress oxide sprays en de autumn text stempel her en der op de achtergrond afgedrukt.

De bladeren zijn afgedrukt met verschillende kleuren archival inkt en voorzien van een dikke laag embossing poeder. De bladeren op een strook geplakt welke bestempeld is met de wood structure stempel.





Ik heb deze handig knijpertjes gebruikt om de bladeren vast te houden tijdens het embossen. Ik heb dit gekregen van een cursist tijdens mijn workshop in Olympa, Washington bij Art'n Soul. Zo'n slim idee en ik gebruik het regelmatig.

Ik vind de kleuren van de bladeren zo mooi tevoorschijn komen wanneer het voorzien is van een laag embossing poeder.



Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta
*****