vrijdag 27 november 2020

Kerstkaarten in blauwtinten

Weer enkele kerstkaarten vandaag

Voor deze eerste kaart heb ik een ronde gellli plate beinkt met distress oxide en deze uitgerold met een brayer en hiervan direct een print gemaakt op mijn achtergrond papier.



Een snel en makkelijke achtergrond welke je dan kan gaan opbouwen met stempels en stencils. Ik heb een deel van de kerstbal gekleurd met wit goud verf en er ook mee gespetterd. Helaas pakt de foto deze glans niet op.


Van het restje inkt op de brayer en de gelli plate heb ik mijn tweede achtergrond mee gekleurd. Daar dit nog te licht en te vaag was, ben ik hierop verder gegaan met een stencil en hier distress oxide over heen geblend. De contouren van de kerststerren met een zwarte gel pen omtrokken



 Maar nog steeds niet tevreden met de achtergrond ben ik de rondom de kerststerren gaan aqualeren met distress oxide inkten. Ook nog wat spetters aangebracht in wit goud voor wat bling bling. Een tekst toegevoegd en deze op een witte strook gestempeld


Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta

*****

Produits Magenta utilisés:
Magenta products used:



2 opmerkingen:

Laurespage zei

Prachtige werkjes en fijne kleuren !
Groetjes, laurette

Janny's Cards Creations zei

Mooie kaarten prachtig