vrijdag 2 juli 2021

Scrapheap week 2 step by step

Ik heb ook deze keer de step by step van Grete van Asperen gevolgd welke ze heeft ge-organiseerd bij de Scrapheap facebook community.

Dit is mijn eind resultaat een pagina voor in mijn bloemen art journal





De te nemen stappen per dag waren als volgt: 

Dag 1: Plak boekpapier over je gehele pagina



Dag 2: Maak vormen met een zwart potlood en bedek dit met witte gesso



Dag 3: Inkt of verf van boven en van beneden af laten lopen 




Dag 4: gebruik een stencil



Dag 5: verdun witte gesso en breng op over gehele pagina




Dag 6: stempel en gebruik washi tape

Geen foto van maar hier heb ik de magnollia tak gestempeld en op de achtergrond nog gestempeld in roze. En een script en streepjes washi tape op 3 plaatsen aangebracht.

Dag 7: knip figuur uit designpapier en voeg tekst toe

Designpapier niet gedaan daar ik de Magnolia al als focal point had genomen. De letters 2x uitgestanst uit zwart cardstock en op elkaar geplakt voor extra diepte.



1 opmerking:

Christine Alexander zei

I always love seeing gesso backgrounds. Beautiful page :)