vrijdag 6 augustus 2021

Winterkoning

 Vandaag heb ik een mannenkaart met het mooie winterkoninkje.


De achtergrond van de kaart is gemaakt met 3 kleuren Nuance pigment poeder (grass green, aquamarine en antracite) welke ik op nat aquarelpapier heb gestrooid. Daarna nog iets bemist met extra water en een stukje folie erop gelege en dit enkele uren laten zitten.


Toen het droog was het winterkoninkje gestempeld op de achtergrond. Het winterkoninkje met een masker ervan afgedekt, zodat ik een veer en de kleine happy birthday tekst kon stempelen in de achtergrond. De afbeelding ontkleurd met wat bleek en een penseeltje.



De tekst congratulations met zwarte inkt gestempeld op wit papier en dit losjes uitgeknipt en dit op de kaart geplakt.


Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta


*****

2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een ontzettend mooie kaart met dit schattige winter winterkoninkje. Groetjes Marja

Monique zei

Wat prachtig gedaan! Mooie kleuren gebruikt. En de techniek vind ik ook leuk! Maar ik weet niet of ik zoveel geduld heb ;-)
Fijne dag, Monique