zaterdag 9 maart 2024

YouTube Art Journal pagina pioenrozen

 Kijken jullie weer gezellig mee?
Op mijn YouTube kanaal staat een tutorial klaar, waar ik jullie laat zien hoe onderstaande art journal pagina tot stand is gekomen.

Ik ga jullie laten zien dat je met een hele losse vrije manier van inkleuren toch een heel mooi resultaat kunt boeken. Niet te veel bij nadenken, gewoon do(en en laat de inkt zijn werk doen. De inkt die ik hier gebruik zijn de 3 nieuwe kleurtjes van JMA (Studio Light).

De tutorial op YouTube:

Vind je het een leuke tutorial laat dan een reactie of duimpje achter, en vergeet je niet te abonneren als je nog geen volger bent. Mijn hartelijke dank alvast!

De gebruikte JMA producten:

Cutting Die - Journal Elements JMA-VD-CD781
Cutting Die - Victorian Elements JMA-VD-CD782
Journal - Deluxe Canvas Planner JMA-VD-JOUR11
Sticker Sheets - English JMA-VD-STIC19
Stamp - ATC Embelishments JMA-VD-STAMP611
Stamp - Timeless Peony JMA-VD-STAMP610
Mask Stencil - ATC backgrounds JMA-VD-MASK265
Ink - JMA-VD-INKP26

Geen opmerkingen: