vrijdag 17 april 2015

Gelliplate kaartje

En dit is mijn 2e gelliplate kaart, ook uit de serie van begin deze week.



Distress paints: salty ocean and cracked pistachio
Stencil: butterfly collage
Tekst van Craft and Things
De tak is van Magenta
Ook op de achtergrond nog de crackle background en raindrops van Magenta gestempeld met distress inkt.

Ik heb geen spijt van mijn gelli-plate, ben ook blij dat ik de 13x18 cm formaat heb genomen. Lekker compact en perfect om op kaartformaat te werken.

8 opmerkingen:

Willy de Bruijne zei

Heel erg mooi!

Carole Dion zei

Gorgeous Mariette!!

Linda zei

Prachtig Mariëtte! Mooi zo in een kleurtoon... ahzo een gelliplate...ik heb even getwijfeld, uiteindelijk niet gedaan :-)
Groetjes en fijn weekend, Linda

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuk resultaat met je Gelli Plate, Mariëtte.
Goed weekend, Alie :-)

Marian zei

Heel mooi resultaat, stempel doet het ook goed erop :D

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige kaart met je gelly plate Mariëtte, ik denk dat je hier nog heel veel van gaat genieten!!

Groetjes
Maria

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige kaart met je gelly plate Mariëtte, ik denk dat je hier nog heel veel van gaat genieten!!

Groetjes
Maria

Enny zei

Prachtig Mariëtte, ja, met de Gelli plate "spelen" is tof hé ! Groetjes Enny