zaterdag 4 april 2015

Inspired by Carole

Inspired by the beautiful sceneries created by Carole (DT Magenta) with alcohol inks I really needed to pull out my little bottles out of my cabinet and dust them off...

Ge-inspireerd door mijn mede DT teamlid Carole met haar mooie landschapjes gemaakt met alcohol inkt, moest ik echt mijn verstofte flesjes uit de kast halen. 

Here is my first result and I was amazed with the result
I hope you like it as well :-)

Hier is mijn eerste resultaat en ik was zeer verrast met de uitkomst. Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden :-)


Stamps used:

Setaria[0701.M]

Bird in a Tree[0634.N]


3 opmerkingen:

Marian zei

Wat een schitterend resultaat! ben er helemaal weg van :D

Carole Dion zei

nice way to used your inks again...Beautiful!

Enny zei

Oh, dat is echt prachtig geworden ! Moet mijn alcohol inkten ook weer eens tevoorschijn halen ! Groetjes Enny