vrijdag 12 februari 2021

Flower heart art journal pagina

 Vandaag weer een art journal pagina waar ik met het negatief van het hart masker het hart uit karton heb gesneden.



De achtergrond is gemaakt met Stabilo woody's en gesso. Verder opgebouwd met stempels en stencil. Het kartonnen hart is bedekt met gesso en gedecoreerd met uitgeknipte bloemen.

Van de "words to live by" stempel labels gemaakt. Ik ben Magenta heel dankbaar dat ze mijn verzoek voor deze stempel hebben ingewilligd. Ik gebuik deze heel vaak.



Zoals jullie weten probeer ik mijn pagina's in mijn art journal aan beiden kanten te vullen. Met deze weer eentje compleet!


De rechterpagina heb ik in 2019 gemaakt, en de details hiervan kun je vinden op mijn blog hier.



Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta

*****

Produits Magenta utilisés:
Magenta products used:







2 opmerkingen:

Elly zei

Heel erg mooi, en de kleuren ook.
Groetjes Elly

Marja Sch zei

Wat een mooi pagina is dit geworden. Groetjes Marja