vrijdag 19 februari 2021

Verjaardagskaart

Een verjaardagskaart voor mijn schoonzus die begin van deze maand jarig was. Gespeeld met Nuance, stencils en stempels.



Op nat aquarelpapier enkele kleuren Nuance gestrooid en bemist met water. De kleuren die ik gebruikt heb, zijn Aquamarine, Grass green en Purple


Toen de Nuance nog nat was heb ik er een tweede aquarelpapier opgelegd om zo de kleur op te nemen. Op deze manier krijg ik 2 gekleurde achtergronden en worden de kleuren wat afgevlakt.



En dan is het tijd om de achtergrond te gaan opbouwen met stempels, stencils door middel van inkt in dezelfde kleurstelling als de achtergrond.

De kaart afgemaakt met gekleurde margriet op een tag en een tekst label.

Wil je weten wat ik met de andere achtergrond heb gemaakt, kijk dan op deze blogpost.


Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta

*****

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kaart Mariëtte, prachtige kleuren en mooie bloem als blikvanger.
Lieve groetjes Miranda

Anja v K@@rten zei

Het is weer een Beauty!!!
Creatieve groetjes, Anja

Gibmiss zei

Hello
Fabulous card ...love the colours
Huge Sylvie xx

Els zei

Schitterend!! wat een pracht kaart met deze kleuren.
Groetjes, Els