zondag 16 januari 2022

Art Journey insecten

 Mijn nieuwe stempels gemount en dan uiteraard ook gelijk be-inkt en een kaartje mee gemaakt.



Stap voor stap uitleg


Van mijn stapeltje gelliplate achtergronden eentje gepakt en hier random de cirkel swirl (ripples) op afgestempeld met Archival monarch orange. 


Het alfabet uit de set Just my Type op 3 plaatsen gedeelteijk afgedrukt met archival black soot.


De insecten gestempeld ook met archival black soot gestempeld en direct met zwarte embossing poeder bestrooid en dit verhit met de heat tool.


De achtergrond op maat gemaakt met een stans met een stipjes rand.
Met een witte gel pen accenten aangebracht in de cirkel swirls. Nog wat extra kleur accenten aangebracht in de achtergond met de distress crayons.


Birthday wishes uit de set Dymo 2 afgedrukt met versamark en dit met zwarte embossing poeder verhit.


De randen aangezet met zwarte distress inkt met behulp van een blending tool. Het geheel op een witte basiskaart geplakt en als laatste de tekst labeltjes opgeplakt.

3 opmerkingen:

marja kenter zei

Wat een prachtige kaart, ik dacht meteen dat ik ook maar weer eens mijn map met gelli plate afdrukken moest nakijken dus ook erg inspirerend.
Fijne zondag en liefs

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart en zo gaaf dat je de verschillende stappen laat zien. Dank je wel voor de inspiratie.
Lieve groetjes Miranda

Christine Alexander zei

Beautiful Mariette