zaterdag 11 mei 2024

JMA ATC embossing blackout techniek variatie

 Ik werd laatst geïnspireerd door de tutorial van Simon Says Stamps met de zogenaamde black-out techniek met 3D embossing folders.

Dat wilde ik ook wel eens proberen en kijken of het ook met de "ouderwetse" embossing folders lukt en dan ook maar gelijk op een andere manier van kleuren. Lekker zelf experimenteren blijft toch het leukst.



Volgens zeggen zou het met de gewone embossing folders niet gaan, het resultaat is inderdaad anders want de achtergrond is niet geheel zwart geworden. Maar mijn resultaat vind ik eigenlijk wel een heel leuk effect geven. Misschien was dit een gevalletje geluk hebben. 


Ik ga het zeker binnenkort nog een keertje proberen, en testen met een andere embossing folder en zal dan ook de camera laten meelopen.

Gebruikte JMA producten:
JMA-ES-EMB09 - embossing folder
JMA-VC-CD783 - stans
JMA-ES-MARK30 - light markers forest
JMA-ES-MARK31 - light markers blooming
JMA-ES-MARK32 - light markers vivids

1 opmerking:

marja kenter zei

Hoe dan ook, ik vind het heel erg leuk. Zal graag je filmpje bekijken volgende keer.
Fijn weekend en groetjes