vrijdag 24 mei 2024

JMA Wild & Free art journal pagina

 Met de Wild & Free collectie van Jenine's Mindful Art heb ik onderstaande journal pagina gemaakt. Als uitgangspunt heb ik de sketch genomen van de huidige challenge bij Hobbyvision.


En dit is mijn uitwerking:


De basis is het mooie mixed media papier uit het JMA canvas journal en daar ben ik met distress inkten kleur op gaan aanbrengen. Daarna details aangebracht met de stencil en stempels uit de Wild & Free collectie. De filmstrips zijn op de achtergrond gestempeld en heat embossed. In de openingen van de filmstrips de postzegels gestempeld door het te maskeren.


Notitieblaadje en ATCoin uitgestanst en op kleur gebracht en bestempeld. Dit op de achtergrond geplakt en er de uitgestanste takjes achter gestoken. Het notitieblaadje nog voorzien van een uitgestanst paperclip.
Tekst sticker en een klein vlindertje erbij en zo heb je weer een hele gave art journal pagina.


De gebruikte JMA producten:
JMA-VD-JOUR11 deluxe canvas planner
JMA-WAF-STAMP670 stamp wild heart
JMA-WAF-STAMP672 stamp sprigs
JMA-WAF-STAMP671 stamp script & wildflowers
JMA-WAF-SCD81 round ATC & stamps
JMA-WAF-SCD82 ATC & stamps
JMA-WAF-CD826 cutting die sprigs & sprouts
JMA-WAF-CD827 stans decoration & cards
MA-WAF-MASK282 mask wildflowers
JMA-WAF-MASK283 sprig border

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw de kleurtjes spatten van het scherm af Mariëtte. Wat een mooie pagina heb je gemaakt. Schitterend zoals je alles gecombineerd en verwerkt hebt. Héél mooi.
Lieve groetjes Miranda

marja kenter zei

Daar kan ik dan helemaal verliefd op worden, wat heb je dit mooi gemaakt.
Fijn weekend en groetjes

marja kenter zei

Daar kan ik dan helemaal verliefd op worden. Wat heb je dit mooi gedaan.
Fijn weekend en groetjes