zaterdag 26 november 2022

JMA rub ons

De JMA Inner Peace collectie bevat ook een set rub-ons. Meestal als ik rub ons gebruik in mijn creaties dan gebruik ik ze voor in de achtergrond. Maar hier zitten ook zulke mooie grote designs tussen en die kun je dus heel goed als focal point gebruiken.



En hier een korte uitleg met stap voor stap foto's

De nieuwe kleur distress inkt Lumberjack Plaid wilde ik gaan uitproberen in combiatie met wat andere kleurtjes en hierbij het slimline baroque maks gebruikt.


De zwarte lelie rub on sticker uit het vel geknipt en deze direct op de gekleurde achtergrond afgestreken met behulp van een vouwbeen.


Hier en daar nog wat in de achtergrond gestempeld met zwarte inkt.


Nog een close up van de rub on en de stempelafdrukken in de achtergrond.



Om de lelie iets meer te laten afsteken van de achtergrond, ben ik er met een witte gel pen langs gegaan. Met witte gesso nog de randen van de achtergrond aangezet. En aan de linkerkant een zwarte rand aangebracht, gestanst uit de slimline border set.


De gebruikte JMA producten:
Rub On Sticker - Quotes & Vintage Elements JMA-IP-RUB03
Stamps – Vintage Tickets JMA-IP-STAMP277
Cutting Die - Slimline Border Collection JMA-IP-CD410
Mask Stencil - Slimline Baroque JMA-IP-MASK131
Stickerbook A6 - STICKERJMA01





1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig en dank voor de foto's vn je werkwijze.
groet Alma