vrijdag 4 februari 2022

Card chain januari kaart en laatste dag aanmelding februari

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Magenta Card Chain januari 2022


Het bloemen hart gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met mijn nieuwe Arteza aquarel gouache verf. Voordat ik verder ging met de kaart heb ik eerst een foto gemaakt voor een sneak peek:


Het bloemen hart heb ik nogmaals gestempeld op masker papier, zodat ik het kon bedekken en de achtergrond kon gaan kleuren. Ook hiervoor de Arteza gouache voor gebruikt.  Ook heb ik een stencil gebruikt in combinatie met passende tinten distress inkt. In de achtergrond gestempeld met zwart en als laatste een tekst op een label toegevoegd. 

En deze kaart is op de post gegaan richting een stempel vriendin in de USA en heeft hem inmiddels ontvangen.

Wil je meedoen met onze card chain voor februari, dan kun je je vandaag nog aanmelden. Kijk voor de details op Magenta Style - Passion Studio op facebook.

Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta














2 opmerkingen:

Trijntje zei

Prachtige kaart. De achtergrond is zo mooi. Groeten Trijntje

Els zei

Super wat een pracht kaart.
De bloemen komen prachtig uit met deze achtergrond.
Groetjes, Els