zondag 13 februari 2022

You are just my type

 Nog een inspiratie kaart voor de Art Journey challenge #131:
Harten


Ik ben met een brayer verschillende kleuren distress oxide inkten lichtjes uit gaan rollen over mijn achtergrondje van aquarelpapier. De kleuren die ik heb gebruikt zijn: salvaged patina, spiced marmelade, vintage photo. 

Daarna heb ik een hart masker geplaatst op mijn achtergrond en ben wederom dezelfde kleuren gaan uitrollen met de brayer. Daarnaast ook nog hier en daar met witte acrylverf.

Rondom het masker met vintage photo met een brush geblend voor een mooie uitlijning van het hart. Op apart papier de vlinder en tickets gestempeld en deze in dezelfde kleuren als de achtergrond gekleurd. Alles uitgeknipt en gerangschikt op de achtergrond.

Witte en zwarte spetters toegevoegd en als laatste de tekst gestempeld op een label en deze opgeplakt.


Gebruikte Art Journey stempels:




Geen opmerkingen: